.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه بابل از عملکرد ورزش مازندران
امام جمعه بابل با اشاره به اينکه در استان نيز مديريت جامعي در امر ورزشي ديده نمي‌شود، خاطرنشان کرد: در اين شهرستان با ضعف مضاعف ورزشي روبرو هستيم؛ بايد مديريت تربيت بدني شهرستان به دست افراد موفق و مديران شايسته باشد و از افراد توانمند استفاده شود.

شمال نیوز: امام جمعه بابل، در المپيک برزيل چهار نفر از اين شهرستان حضور داشتند و از سوي تربيت بدني تقدير نشدندو با وجود اين همه ظرفيت ورزشي در اين شهرستان، مديريت مناسبي صورت نمي‌گيرد.

حجت‌الاسلام حسن روحاني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته بابل ضمن عرض تسليت شهادت سرورشهيدان امام حسين (ع) وياران باوفايشان وعرض تسليت بمناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) بيان داشت: دشمن درصدد است همچنان گروهک‌هاي تروريستي با موازنه حفظ شوند و به دنبال مبارزه و مقابله حقيقي با آنها نيستند و اهداف بلندمدتي را تعقيب مي‌کنند.

وي بابيان اينکه گروهک ‌هاي تروريستي در شرق حلب امروز به بيچارگي افتادند و کشورهاي غربي حامي آنها به دنبال راه حلي براي نجات آنها هستند، افزود: بخشي از تدابير مهم در کانون مقاومت به دست جمهوري اسلامي و حزب‌الله است تا افق روشني را در منطقه به ظهور برسانند و شر گروهک‌هاي ترويستي، تکفيري و وهابي از منطقه کم شود.

حجت‌الاسلام روحاني بيان داشت: بعد از ماجراجويي دشمنان و استکبار براي در هم شکستن مقاومت و بعد از چند سال هزينه‌هاي سنگين و جنگ سخت و شکل دادن گروهک‌هاي تروريستي، مقاومت در منطقه به ويژه در کشورهاي سوريه و عراق به تدريج زمينه ذلت، شکست و خفت براي تروريست‌ها و حاميان آنها شد.

وي گفت: با وجود بازي‌هاي کشورهاي بزرگ و ادعاي آنها براي مبارزه با تروريست، اما هدف اصلي آنها مديريت گروهک‌هاي تروريستي منطقه است تا منطقه همچنان کانون درگيري باشد و امنيت اسرائيل تامين شود.

اين مسئول بااشاره به اينکه در استان نيز مديريت جامعي در امر ورزشي ديده نمي‌شود، خاطرنشان کرد: در اين شهرستان با ضعف مضاعف ورزشي روبرو هستيم؛ بايد مديريت تربيت بدني شهرستان به دست افراد موفق و مديران شايسته باشد و از افراد توانمند استفاده شود.

وي همچنين درادامه با تقدير از همه کساني که در امور ورزش فعاليت و تلاش مي‌کنند، بيان داشت: هيأت‌هاي مختلف ورزشي در اين شهرستان به امر ورزش در رشته‌هاي مختلف مي‌پردازند که افراد موفقي را تربيت کردند که امروز شاهد قهرمانان موفق در رشته‌هاي مختلف ورزشي هستيم .

 خطيب جمعه بابل درپايان بابيان اينکه در المپيک برزيل چهار نفر از اين شهرستان حضور داشتند و از سوي تربيت بدني تقدير نشدند، بيان داشت: با وجود اين همه ظرفيت ورزشي در اين شهرستان، مديريت مناسبي صورت نمي‌گيرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.